Klacht POSTNL: Extra betaald voor avondbezorging, niemand is langsgeweest

Klachtnummer
# 588533
Gebruiker
Markarie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gisteren heb. Ik € 1,95 betaald zodat mijn pakket vandaag in de avond bezorgd wordt. Niemand heeft aangebeld en wij zitten nu thuis. Ik krijg de melding per mail we hebben je gemist!!!
Ik wacht de hele tijd thuis.

Ik wil het bedrag van € 1,95 teruggestort hebben!!!!.

Gewenste oplossing

€1,95 retourneren!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een bezorger die niet bij u aan de deur is geweest, Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u heeft betaald voor een zending die u in de avond in ontvangst had willen nemen maar de bezorger niet aan de deur is geweest. Volgens mijn informatie is dit inmiddels besproken met de bezorger en zal het betaalde bedrag weer aan u worden overgemaakt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen