Klacht POSTNL: Extra betaald voor avondbezorging, niemand is langsgeweest

Markarie

Gisteren heb. Ik € 1,95 betaald zodat mijn pakket vandaag in de avond bezorgd wordt. Niemand heeft aangebeld en wij zitten nu thuis. Ik krijg de melding per mail we hebben je gemist!!!
Ik wacht de hele tijd thuis.

Ik wil het bedrag van € 1,95 teruggestort hebben!!!!.

€1,95 retourneren!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een bezorger die niet bij u aan de deur is geweest, Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u heeft betaald voor een zending die u in de avond in ontvangst had willen nemen maar de bezorger niet aan de deur is geweest. Volgens mijn informatie is dit inmiddels besproken met de bezorger en zal het betaalde bedrag weer aan u worden overgemaakt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.