Klacht POSTNL: Extra betaald voor bezorgtijd, PostNL bezorger 'liegt' over bezorging(status).

Kussensloop

Een pakketje zou bezorgd worden tussen 08:00 en 11:00. Ik zou dan niet thuis zijn, dus had ik een dag van tevoren via PostNL 2 euro betaald zodat het pakketje tussen 18:00 en 22:00 zou komen. Ik zit netjes thuis te wachten 's avonds en check de status van bezorging bij track and trace. Daar staat plots een berichtje, 'We hebben u om 20:28 uur gemist. Wat komt u uit?'
Het was kwart voor 9 toen ik dit las. Vreemd. In de brievenbus ligt geen kaartje als bewijs van de postbode dat hij aan de deur heeft gestaan. Nu heb ik geld betaald voor een specifieke levertijd, en dan liegt uw bezorger over zijn bezorging. Ik had ook gratis kunnen aanklikken dat ze woensdag komen, ipv dinsdag. Nu moet ik morgen zelf het pakketje ophalen bij de supermarkt, hopelijk ligt ie er dan wel netjes op de aangegeven tijd van 15:00.

Graag zou ik in dialoog willen gaan over deze kwestie. Ik wens mijn geld terug, en daarnaast wil ik weten hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik heb een foto gemaakt van mijn scherm met de track and trace. Hierop is te de huidige tijd op de klok te zien van 20:45 en het bericht dat er om 20:28 niemand thuis was..
Ik hoop op een excuus en een compensatie van in ieder geval mijn betaalde bedrag.