Klacht POSTNL: Extra betaald voor een avond betaling maar geen pakket ontvangen

Klachtnummer
# 611130
Gebruiker
DBroersma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Extra geld betaald voor een avondkleding, zodat ik zelf mijn pakketje in ontvangst kan nemen. Aangezien ik mezelf moet legitimeren en een handtekening moet zetten. Overdag werk ik, waardoor ik hiervoor heb gekozen. Na 21:30 heb ik informatie gekregen dat ze vertraging hebben en hun best doen om het pakketje als nog te bezorgen voor 22u. Inmiddels is het al 22:52 en niet verder geïnformeerd. Slechte service!!

Gewenste oplossing

Geld terug gestort worden en een passende oplossing om zo snel mogelijk het pakket in ontvangst te kunnen krijgen. Overdag werk ik van 08 tot 18:30.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen