Klacht POSTNL: Extra betalen voor vanavond bezorgen en niet geweest ...

Klachtnummer
# 319495
Gebruiker
Jospy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waardeloos bedrijf zeg dat postnl...
Speciaal extra betaald voor pakket vanavond laten bezorgen , krijg berichtje hebben U gemist !!!!!!!!!!!!!
Gelijk gebeld chauffeur word maandag op matje geroepen , heb ik wat aan zeg !
Zal steeds dezelfde chauffeur zijn is nl al de zoveelste keer !

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Speijer,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger aangeeft dat u u niet thuis heeft getroffen, terwijl u gewoon thuis was. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Ik zie in mijn systeem dat u op 24 augustus een klacht hebt ingediend en dat de bezorger vanochtend aangesproken is geweest op zijn/haar gedrag. U mag er dus vanuit gaan dat dit niet nog eens gebeurt.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen