Klacht POSTNL: Extra betalen voor vanavond bezorgen en niet geweest ...

Klachtnummer
# 319495
Gebruiker
Jospy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waardeloos bedrijf zeg dat postnl...
Speciaal extra betaald voor pakket vanavond laten bezorgen , krijg berichtje hebben U gemist !!!!!!!!!!!!!
Gelijk gebeld chauffeur word maandag op matje geroepen , heb ik wat aan zeg !
Zal steeds dezelfde chauffeur zijn is nl al de zoveelste keer !

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Speijer,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger aangeeft dat u u niet thuis heeft getroffen, terwijl u gewoon thuis was. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Ik zie in mijn systeem dat u op 24 augustus een klacht hebt ingediend en dat de bezorger vanochtend aangesproken is geweest op zijn/haar gedrag. U mag er dus vanuit gaan dat dit niet nog eens gebeurt.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen