Klacht POSTNL: Extra kosten

Gmg23

Ik heb een een tas verstuurd dat door de brievenbus past, ik heb er voor betaalt, maar nu vraagt postnl €6,99 om het te laten bezorgen, want er zitten geen postzegels op... konden ze dit niet eerder melden? En ik heb ookal een bedrag betaalt om het te versturen...

Me geld terug krijgen of laten bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de porto kaar die u heeft ontvangen. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo’n kaart te ontvangen. Ik wil u vragen om te wachten met betalen en ik wil graag met u meekijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

-Wat is de betaalcode van deze porto kaart?

- Heeft u het formaat van dit pakket nagemeten? Zo ja, wat was het formaat?

-Is het bij de geadresseerde in de brievenbus afgeleverd? Wij hebben een bezorgplicht dus uw pakket is gewoon verzonden naar de geadresseerde.

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.