Klacht POSTNL: Extra kosten

Klachtnummer
# 354955
Gebruiker
Gmg23
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een een tas verstuurd dat door de brievenbus past, ik heb er voor betaalt, maar nu vraagt postnl €6,99 om het te laten bezorgen, want er zitten geen postzegels op... konden ze dit niet eerder melden? En ik heb ookal een bedrag betaalt om het te versturen...

De oplossing

Me geld terug krijgen of laten bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de porto kaar die u heeft ontvangen. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo’n kaart te ontvangen. Ik wil u vragen om te wachten met betalen en ik wil graag met u meekijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -Wat is de betaalcode van deze porto kaart?

    - Heeft u het formaat van dit pakket nagemeten? Zo ja, wat was het formaat?

    -Is het bij de geadresseerde in de brievenbus afgeleverd? Wij hebben een bezorgplicht dus uw pakket is gewoon verzonden naar de geadresseerde.

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen