Opgelost door POSTNL: Falende procedures

Zoektocht

Postnl sluit reacties verder af, daarmee is er echter nog steeds niets opgelost.

Ik moet volgens hun de afzender benaderen om een onderzoek in te laten stellen door de afdeling Lost and FOUND.

Dat is dus simpel: de Postnl afdeling LOST and FOUND is namelijk de afzender, kunt u het nog volgen?

Los het probleem nu eens echt op in plaats van reacties af te sluiten.

Uiteraard volgen wij dit prima. U heeft al vaker aangegeven dat u de originele ontvanger bent van deze zending, dit betekend dat er ook een originele afzender is. De afdeling Lost and Found heeft de zending opnieuw naar u verzonden na een onderzoek vanuit de originele afzender, waardoor zij nu als afzender staan in ons systeem. Dit betekend niet dat zij de originele afzender van de zending zijn. De originele afzender is de webshop of persoon waar u origineel de zending heeft besteld. Zij kunnen opnieuw een onderzoek bij ons laten opstarten, zodat dit probleem opgelost kan worden. Wij verwijzen u daarom naar de originele afzender van de zending, niet naar onze afdeling Lost and Found.

Zoektocht
Iemand achter een beeldscherm denkt de oplossing te geven. Laat een onderzoek opstarten door de afzender... Dat klinkt op zich logisch behalve wanneer de afdeling Lost and Found al een dergelijk onderzoek heeft verricht. Met als resultaat dat het pakket alsnog naar het juiste adres werd verzonden. Met als afzender, juist ja, de afdeling Lost and Found van Postnl... De bezorger heeft echter een niet thuis bericht achtergelaten en het pakket (blijkbaar) OPNIEUW teruggestuurd naar...de afdeling Lost and Found. Ja, u leest het goed, vervolgens moet ik dus opnieuw een onderzoek laten instellen??? Misschien wordt het tijd dat u als Post.nl zelf eens contact op te nemen met deze afdeling in plaats van dit soort vreemde suggesties te doen.