Opgelost door POSTNL: Felicitatiepost is veel te laat bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69892
Gebruiker
P. Buitendijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De post is de 21 ste juli j.l. gepost voor 5 uur in een brievenbus in Utrecht en kwam pas de 30 ste aan in Dordrecht. 7 dagen te laat.

De oplossing

kennisname

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Buitendijk,
    Hartelijk bedankt voor uw melding via deze website. Ik vind het heel kwalijk dat de verstuurde post te laat is aangekomen.Hiervan heb ik melding gemaakt om te onderzoeken of dit vaker voorkomt in dit postcodegebied om dit in de gaten te houden en indien nodig maatregelen te treffen. Mocht u toch weer merken dat er post te laat aankomt verneem ik dit uiteraard graag van u, maar ik hoop uiteraard dat al uw post weer goed zal aankomen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijk groet,
    Syke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    P. Buitendijk
    Datum
    Jammer, dat jullie post een week laten liggen of kwijt raken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Buitendijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen