Klacht POSTNL: Fiasco in de pakketbezorging.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450801
Gebruiker
S&N
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket is al twee weken onderweg en wordt elke dag uitgesteld.
Ik denk dat het pakket kwijt is.

De oplossing

Pakket afleveren !!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    S&N
    Datum
    Slecht Slecht Slecht.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat het niet fijn is dat deze zending zo lang op zich heeft laten wachten. Ondanks de enorme drukte kunnen we door de huidige situatie helaas minder medewerkers inzetten. Hierdoor zijn wat vertragingen ontstaan, waardoor pakketten er langer over kunnen doen. Uiteraard niet fijn, maar wij doen ons best om alles zo snel mogelijk af te leveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S&N
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meteen na het indienen van de klacht is het pakket geleverd. Was ruim 2 weken onderweg. Dit stinkt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen