Klacht POSTNL: Fietsendrager kapot geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462587
Gebruiker
Postschade
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Fietsendrager opgestuurd heel goed ingepakt komt hij nog kapot aan.
Kan nergens verhaal halen bij postnl

Gewenste oplossing

Schade vergoeding koper is niet blij hiermee. Al te vreden met vergoeding nieuw achterlicht was eigenlijk meer.
Geboden oplossing
Ze doen er niks aan . Zelf opgelost laten maken kosten 30 euro
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u hier niet blij mee bent. Helaas kan ik u geen schadevergoeding bieden, doordat de zending onverzekerd is verzonden. Wel kan ik er voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Postschade
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Ik heb de situatie gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de bezorging, zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Omdat het gaat om een onverzekerde zending is een schadevergoeding in dit geval uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Het spijt me dat ik hierin verder niets meer voor u kan betekenen. Ik hoop dat u samen met de ontvangende partij tot een oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen