Klacht POSTNL: Fietsendrager kapot geleverd

Postschade

Fietsendrager opgestuurd heel goed ingepakt komt hij nog kapot aan.
Kan nergens verhaal halen bij postnl

Schade vergoeding koper is niet blij hiermee. Al te vreden met vergoeding nieuw achterlicht was eigenlijk meer.
Ze doen er niks aan . Zelf opgelost laten maken kosten 30 euro

Uiteraard snap ik dat u hier niet blij mee bent. Helaas kan ik u geen schadevergoeding bieden, doordat de zending onverzekerd is verzonden. Wel kan ik er voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres

Postschade
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Ik heb de situatie gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de bezorging, zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Omdat het gaat om een onverzekerde zending is een schadevergoeding in dit geval uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Het spijt me dat ik hierin verder niets meer voor u kan betekenen. Ik hoop dat u samen met de ontvangende partij tot een oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.