Klacht POSTNL: fifa 15

Klachtnummer
# 77573
Gebruiker
Thijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zou vandaag geleverd worden maar is er nog steeds niet .
Ik heb het busje ook al door mijn straat heen zien rijden.
Het is 19:50 en ik baal enorm.

De oplossing

Ik wil weten waarom hij niet bezorgd is vandaag ?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Eckhardt,Bedankt voor uw klachtmelding op Klachtenkompas. U geeft aan dat u FIFA 15 niet op de releasedatum heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet prettig voor u is geweest en wil u namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.Normaal gesproken bezorgen wij post de eerste werkdag nadat wij het ontvangen hebben. Het kan voorkomen dat een poststuk, om welke reden dan ook, een dag vertraging oploopt. Natuurlijk proberen wij dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar we kunnen voor deze poststukken helaas geen 100% garantie verstrekken. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen