Klacht POSTNL: Financiële schade agv. geen ontvangen pakket

Klachtnummer
# 303981
Gebruiker
Klachtfemke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou zijn afgeleverd op Huisnr naast mij. PostNL heeft dit op kaartje geschreven dat in de brievenbus lag. Dat Huisnr kan helemaal niet want de bewoners zijn al weken afwezig. Het is dus niet waar dat het daar kan zijn afgeverd.
Ik bel met PostNL en krijg als antwoord dat ze niets voor mij kunnen doen!
De bestelling heb ik gedaan bij erkende webshop.
De bezorging is standaard werkwijze die zij uitvoeren.

En nu? Pakket in rook op??

De oplossing

1) Dat mijn pakket boven water wordt gehaald
2) Zo niet, mijn aankoop wordt vergoed
3) De bezorger per direct wordt getraceerd en aangesproken en de waarheid achterhaald wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Braunius,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt over uw pakket en dat het niet prettig is dat u het pakket niet op dit adres heeft kunnen ophalen.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een melding voor u is gemaakt en dat er navraag is gedaan bij de bezorger. Die geeft aan dat het op nummer 8 is afgegeven. Omdat het pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is verder onderzoek niet mogelijk. Het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen. Ik hoop dat u het pakket nog in ontvangst kan nemen. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren