Klacht POSTNL: Flinke winst maken door coronacrisis maar wel fors duurder worden!

sad Niet opgelost
Fruitje

Vanwege de grote drukte tijdens de coronacrisis heeft POSTNL zijn tarieven fors verhoogd. Dit zou zijn om hun personeel beter te betalen. Dat het personeel beter betaald wordt, werd natuurlijk hoog tijd maar ondertussen maakt het bedrijf door de grote drukte wél forse winsten. Men zou denken dat deze winst met het personeel gedeeld wordt maar, nee. In plaats daarvan wordt het de klant aangerekend. Niets mis mee maar wel als de service nóg slechter wordt als voorheen (grote vertragingen!!).
M.a.w. Flinke winsten maken maar toch flink duurder worden. En leveren? Ho maar!!

Nadenken over deze tegenstrijdigheid. Het komt sterk over als misbruik maken van de situatie!!
In April werden mij voor aangetekende pakketten binnen Europa €4 per pakket meer aangerekend dan ik daar normaal voor betaalde. De prijzen zijn dus ook nog eens in April omhoog gegaan!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat PostNL de tarieven verhoogd heeft. Ik kan me voorstellen dat u hiervan schrikt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze tarieven om post en pakketten te versturen zijn op één januari omhoog gegaan. Echter, zijn de tarieven daarna niet meer verhoogd.