Klacht POSTNL: Flinke winst maken door coronacrisis maar wel fors duurder worden!
Details
Klacht
Vanwege de grote drukte tijdens de coronacrisis heeft POSTNL zijn tarieven fors verhoogd. Dit zou zijn om hun personeel beter te betalen. Dat het personeel beter betaald wordt, werd natuurlijk hoog tijd maar ondertussen maakt het bedrijf door de grote drukte wél forse winsten. Men zou denken dat deze winst met het personeel gedeeld wordt maar, nee. In plaats daarvan wordt het de klant aangerekend. Niets mis mee maar wel als de service nóg slechter wordt als voorheen (grote vertragingen!!).M.a.w. Flinke winsten maken maar toch flink duurder worden. En leveren? Ho maar!!
Gewenste oplossing
Nadenken over deze tegenstrijdigheid. Het komt sterk over als misbruik maken van de situatie!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.