Klacht POSTNL: flut pakket service

sad Niet opgelost
jose

er gebeurd vaker dat er wordt aangebeld het pakket voor deur wordt gezet en dan gelijk weg rijd. waardoor als ik de deur open doe geen pakket bezorger mee zie nu ben ik 2 pakketten kwijt door en wel op afgeleverd zijn.
1tje is gelukkig geregeld ik krijg van het bedrijf waar het pakket van was me geld terug maar van mijn 2de pakket is een buitenlands pakket die ga ik dus nooit meer zien. 2 x de klantenservice van post nl gebeld maar ik wordt niet echt geholpen en sturen me terug naar het bedrijf waar ik het pakket heb besteld

uit zoeken waar me pakketen zijn de 2 pakketten annuleren dat het bezorgt is
3s bold11735821 wordt al uitgezocht door bol.com
LT310575095NL moet worden uitgezocht en evt annuleren van bezorging

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag de pakketten of een passende oplossing wilt ontvangen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de bezorger uw pakketten achterlaat. Gezien uw pakket nog niet is gevonden, is er echter niet te zeggen of het inderdaad is achtergelaten. Dit maakt dat ook ik in deze situatie weinig voor u kan betekenen.

Zelf heeft u een afspraak gemaakt met de afzender, waardoor u (ook voor het uit het buitenland verzonden pakket) bij de afzender terecht kunt voor een passende oplossing. De afzender kan u van een passende oplossing voorzien en contact met de verzendende organisatie opnemen hierover.

jose
ze kunnen niks doen voor me en ook niet me pakket op niet bezorgd zetten. beetje matig