Klacht POSTNL: flutservice, pakket blijft onbezorgd en onterecht liggen op de afdeling onbestelbaar
Details
De klacht
Omdat ik niet thuis was heb ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres. het pakket is daar aangeboden op 19-08-2014. Vervolgens is het pakket (N.B. zonder verdere aanbieding bij de buren of op een ander tijdstip) beland op de afdeling onbestelbaar in den haag. Een gesprek met de klantenservice heeft mij niet verder geholpen dan dat ik de verzender het moet laten uitzoeken. Ik vind het onbehoorlijk om nu de verzender te belasten met het "NIET BEZORGEN van het pakket dus op een bestaand Nederlands adres dus FALEN van POSTNL. POSTNL weigert het pakket nogmaals te versturen EN AFLEVEREN op het op het pakket vermelde adres. Ik heb notabene betaald voor de inhoud van het pakket en deze flutservice. Een klacht via internet leverde hetzelfde op als aan de telefoon.De oplossing
Ik wil dat het pakket alsnog verzonden wordt en afgeleverd wordt op het adres dat op het pakket staat. ik wil de telefoonkosten van het waardeloze gesprek met de klantenservice terug. 45ct/min 7 minuten. Dat is meer dan de helft van de verzendkosten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.