Klacht POSTNL: flutservice, pakket blijft onbezorgd en onterecht liggen op de afdeling onbestelbaar

Pien

Omdat ik niet thuis was heb ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres. het pakket is daar aangeboden op 19-08-2014. Vervolgens is het pakket (N.B. zonder verdere aanbieding bij de buren of op een ander tijdstip) beland op de afdeling onbestelbaar in den haag. Een gesprek met de klantenservice heeft mij niet verder geholpen dan dat ik de verzender het moet laten uitzoeken. Ik vind het onbehoorlijk om nu de verzender te belasten met het "NIET BEZORGEN van het pakket dus op een bestaand Nederlands adres dus FALEN van POSTNL. POSTNL weigert het pakket nogmaals te versturen EN AFLEVEREN op het op het pakket vermelde adres. Ik heb notabene betaald voor de inhoud van het pakket en deze flutservice. Een klacht via internet leverde hetzelfde op als aan de telefoon.

Ik wil dat het pakket alsnog verzonden wordt en afgeleverd wordt op het adres dat op het pakket staat. ik wil de telefoonkosten van het waardeloze gesprek met de klantenservice terug. 45ct/min 7 minuten. Dat is meer dan de helft van de verzendkosten.

Geachte heer/mevrouw Muijs,Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw reactie begrijp ik dat een naar u verzonden pakket niet is aangeboden op het door u opgegeven adres. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Op dit moment heb ik nog niet voldoende gegevens om met u mee te kunnen kijken. Zou ik van u de barcode van de zending en het adres waar u de zending naar verzonden heeft mogen ontvangen? Dan ga ik voor u kijken wat er voor u gedaan is en wat ik eventueel nog voor u kan betekenen.Ik ga er vanuit u voor dit moment voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Tineke