Klacht POSTNL: Foto beschadigd

Klachtnummer
# 470579
Gebruiker
jkh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gister is een foto bij mij bezorgd in een brievenbuspakket Plus. Deze is in elkaar gedeukt door de brievenbus gepropt waardoor de envelo is gekreukeld en ingescheurd op meerdere plekken. Ik wil het pakket volgende week kado geven en vrees dat de foto erin onherstelbaar is beschadigd.

De oplossing

Contact opnemen en schade vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakje. De envelop en de inhoud ervan zijn beschadigd geraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het heel naar om te lezen dat uw cadeau in het water is gevallen door onherstelbare schade. U kunt hierover het beste contact opnemen met de afzender, zodat deze u als klant een passende oplossing kan bieden.

    De afzender is een verzendovereenkomst met ons aangegaan en kan daarom contact met ons opnemen om de situatie conform voorwaarden af te handelen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen