Klacht POSTNL: Foto beschadigd

jkh

Gister is een foto bij mij bezorgd in een brievenbuspakket Plus. Deze is in elkaar gedeukt door de brievenbus gepropt waardoor de envelo is gekreukeld en ingescheurd op meerdere plekken. Ik wil het pakket volgende week kado geven en vrees dat de foto erin onherstelbaar is beschadigd.

Contact opnemen en schade vergoeden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakje. De envelop en de inhoud ervan zijn beschadigd geraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het heel naar om te lezen dat uw cadeau in het water is gevallen door onherstelbare schade. U kunt hierover het beste contact opnemen met de afzender, zodat deze u als klant een passende oplossing kan bieden.

De afzender is een verzendovereenkomst met ons aangegaan en kan daarom contact met ons opnemen om de situatie conform voorwaarden af te handelen.