Klacht POSTNL: Fout adres boeteporto

Klachtnummer
# 316152
Gebruiker
Ann vW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben boete-porto kaart ontvangen voor een poststuk dat niet door ons is verzonden. Betaalcode R03.180716.003938. Het poststuk is verzonden vanaf Schouw 17 (gezien bij opvragen poststuk) en niet vanaf Schouw 7 wat ons adres is. De boete is dus niet voor ons bestemd. We blijven echter betalingsherinneringen ontvangen. Graag boetekaart sturen naar juiste adres!

De oplossing

We willen geen boetekaarten meer ontvangen voor dit poststuk, maar verzoeken u deze sturen naar de juiste verzender: Schouw 17.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Westrenen,

    Hartelijk dank voor uw bericht. U zegt dat u een porto kaart hebt ontvangen maar dat u niet de afzender bent, mijn excuses hiervoor! Graag reageer ik op uw bericht.

    Deze is inderdaad voor de Schouw 17 is bedoeld, waarschijnlijk heeft u deze ontvangen omdat het adres niet heel duidelijk is. Ik heb de kaart voor u afgeboekt. U mag deze weggooien.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?