Klacht POSTNL: Fout adres boeteporto

Ann vW

We hebben boete-porto kaart ontvangen voor een poststuk dat niet door ons is verzonden. Betaalcode R03.180716.003938. Het poststuk is verzonden vanaf Schouw 17 (gezien bij opvragen poststuk) en niet vanaf Schouw 7 wat ons adres is. De boete is dus niet voor ons bestemd. We blijven echter betalingsherinneringen ontvangen. Graag boetekaart sturen naar juiste adres!

We willen geen boetekaarten meer ontvangen voor dit poststuk, maar verzoeken u deze sturen naar de juiste verzender: Schouw 17.

Geachte heer/mevrouw Westrenen,

Hartelijk dank voor uw bericht. U zegt dat u een porto kaart hebt ontvangen maar dat u niet de afzender bent, mijn excuses hiervoor! Graag reageer ik op uw bericht.

Deze is inderdaad voor de Schouw 17 is bedoeld, waarschijnlijk heeft u deze ontvangen omdat het adres niet heel duidelijk is. Ik heb de kaart voor u afgeboekt. U mag deze weggooien.

Jan
    PostNL