Klacht POSTNL: Fout PostNL, telaat met kaart "Uw pakket ligt klaar"

Zeurpiet

Mijn pakket uit China is terug gezonden naar de afzender, omdat ik 9 dagen later het kaartje in de bus kreeg om het pakket op tehalen. Dus de fout ligt bij postnl. denk nou niet dat gaan ze wel oplossen/ vergoeden.
Hier mag je zelf achter aangaan en fluiten naar je centen. echt een top service.

Het kosten mij 32,- Euro als dit niet terug komt uit China zou het fijn zijn dat PostNL dit vergoed. Mogelijk leeren ze dan hier wat van!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. U heeft het afhaalbericht te laat ontvangen, waardoor u het pakket niet tijdig kon afhalen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Ik heb uw klacht vastgelegd, zodat PostNL de interne processen kan verbeteren. U ontvangt geen terugkoppeling op de betreffende klacht.

Gezien u een koopovereenkomst met de afzender heeft kunt u afspraken met de afzender maken betreffende een passende oplossing, zoals een vergoeding. Eventueel kan de afzender de situatie, conform voorwaarden, afhandelen met de postorganisatie in het land van herkomst.