Klacht POSTNL: Foute bezorging

Nietbezorgd.nl

Deze week en vorige week al 2x voorgekomen dat het pakketje in een andere brievenbus is gestopt. Het huisnummer en postcode staan wel juist op het pakketje. 1 pakje werd gelukkig door een eerlijke medebewoner alsnog bij mij afgegeven. Bij het andere pakje moest ik de halve galerij aflopen om na te gaan waar het bezorgd was. Niemand had het ontvangen, maar een dag later lag het alsnog in mijn brievenbus.
Het is zo ontzettend slordig om de pakjes/brieven fout te bezorgen en het levert de ontvanger een hoop onnodige problemen op.
PostNL wordt steeds duurder maar ook steeds onbetrouwbaarder helaas. En wij als "onschuldige"consumenten zijn hier de dupe van.

Simpel: niet meer fout bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- de 3S-code van het pakket
    - Waar is deze bezorgd
    - Het mailadres van u

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren