Klacht POSTNL: Foute bezorging

Klachtnummer
# 370861
Gebruiker
Nietbezorgd.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze week en vorige week al 2x voorgekomen dat het pakketje in een andere brievenbus is gestopt. Het huisnummer en postcode staan wel juist op het pakketje. 1 pakje werd gelukkig door een eerlijke medebewoner alsnog bij mij afgegeven. Bij het andere pakje moest ik de halve galerij aflopen om na te gaan waar het bezorgd was. Niemand had het ontvangen, maar een dag later lag het alsnog in mijn brievenbus.
Het is zo ontzettend slordig om de pakjes/brieven fout te bezorgen en het levert de ontvanger een hoop onnodige problemen op.
PostNL wordt steeds duurder maar ook steeds onbetrouwbaarder helaas. En wij als "onschuldige"consumenten zijn hier de dupe van.

De oplossing

Simpel: niet meer fout bezorgen. Hoe moeilijk kan het zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de 3S-code van het pakket
    - Waar is deze bezorgd
    - Het mailadres van u

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren