Opgelost door POSTNL: foute status track en trace, pakket niet geleverd

content Opgelost
han

pakket laten leveren bij een postnl punt. track en trace staat op "zending is ontvangen door postNL" en dat ik hem vandaag (15 juli) kan ophalen bij het postnl punt. Echter ben ik wezen kijken en is hij niet geleverd. waarom is de status van track en trace niet veranderd? en waarom ligt mijn pakket er niet?

Ik wil antwoord op mijn bovengestelde vragen, en dus weten waar mijn pakket is, en wanneer ik het op kan halen.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestelling nog niet op de PostNl locatie is. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteerproces. Zodra het pakket beschikbaar is op het PostNL punt is dit zichtbaar in Track & Trace. Ik zie dat de chauffeur momenteel onderweg is. Ik verwacht dat u later op de middag een update zal gaan zien.

han