Opgelost door POSTNL: foute status track en trace, pakket niet geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 464189
Gebruiker
han
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket laten leveren bij een postnl punt. track en trace staat op "zending is ontvangen door postNL" en dat ik hem vandaag (15 juli) kan ophalen bij het postnl punt. Echter ben ik wezen kijken en is hij niet geleverd. waarom is de status van track en trace niet veranderd? en waarom ligt mijn pakket er niet?

De oplossing

Ik wil antwoord op mijn bovengestelde vragen, en dus weten waar mijn pakket is, en wanneer ik het op kan halen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestelling nog niet op de PostNl locatie is. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteerproces. Zodra het pakket beschikbaar is op het PostNL punt is dit zichtbaar in Track & Trace. Ik zie dat de chauffeur momenteel onderweg is. Ik verwacht dat u later op de middag een update zal gaan zien.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
han
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen