Klacht POSTNL: foutief adres?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280652
Gebruiker
C. Anema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tk Afgelopen week 2 pakjes: pakje 1 was 1week onderweg, aan einde bezorgdag kwam bericht: foutief adres. Pakje 2 werd ook niet bezorgd: we waren niet thuis, zogenaamd.

De oplossing

andere pakjesbezorger

1 reactie

  1. Auteur
    C. Anema
    Datum
    Inmiddels is een derde pakje niet bezorgd terwijl wij wel thuis waren, die post nl bezorger maakt er een potje van in Loenen aan de Vecht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Anema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen