Opgelost door POSTNL: foutieve bezorging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39889
Gebruiker
HWH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag de post gekregen die voor de buren bestemd was. Vorige week de post gekregen die voor personen van een andere straat bestemd was. Ik kan bovendien de gedachte niet onderdrukken dat ook mijn post dan wel met enige regelmaat op andere adressen terechtkomt. En dan maar hopen dat die mensen zo vriendelijk zijn de post alsnog op het juiste adres te bezorgen...

De oplossing

Degenen die de post sorteren en degenen die de post rondbrengen, moeten beter kijken. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Post is vaak persoonlijk/vertrouwelijk en het is niet prettig wanneer die in andere handen komt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hollander,Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij dat u deze melding heeft geplaatst. Het is belangrijk dat de bezorging op uw adres verbetert.In het telefoongesprek heb ik aangegeven dat ik hiervan een klacht aanmaak. Dit wordt binnen vijf werkdagen besproken met de postbode. Naar aanleiding van deze klacht moet de bezorging op uw adres verbeteren. Gaat de bezorging desondanks niet goed, dan horen we het graag. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Ingrid
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    HWH
    Datum
    Snelle en sympathieke afhandeling van de klacht door PostNL.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HWH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen