Klacht POSTNL: Foutieve informatie in tack and trace , incompetent bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 477263
Gebruiker
Don1203
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket verwacht bezorging op 1 september, geen tijdstip. Niets geleverd.
Pakket verwacht bezorging op 2 september, geen tijdstip. Niets geleverd.
Pakket verwacht bezorging op 3 september, geen tijdstip. Niets geleverd.
3 september in de avond: Bezorgtijd nog onbekend
Wegens grote drukte is je zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd.
4 september klacht ingediend bij verzender, gezien dat PostNL niets onderneemt voor ontvanger.
Antwoord van verzender: duurt 5 werk dagen voor onderzoek bij PostNL .
Volgens track and trace pakket ligt bij PostNL .


De oplossing

Pakket op tijd leveren. Zo niet geen onduidelijk reden oa software probleem met systeem.
Klachten indienen ook voor ontvangers!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De bezorging van uw pakket heeft meermaals vertraging opgelopen en inmiddels is de bezorgtijd onbekend. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard wilt u net als ieder ander uw pakket op tijd ontvangen. Dat is logisch en we streven er dan ook naar om uw pakketten de eerstvolgende bezorgdag na aanlevering te bezorgen. Helaas kan vertraging te allen tijde om diverse redenen ontstaan. Wanneer een vertraging te lang aanhoudt is nader onderzoek noodzakelijk. Ik kan mij voorstellen dat dit zeer vervelend voor u is. Daarom wil ik u namens PostNL mijn oprechte excuses voor de situatie aanbieden.

    U kunt in deze specifieke situatie als geadresseerde van het pakket geen klacht indienen. De afzender kan dit wel, omdat deze partij een verzendovereenkomst met ons is aangegaan. De situatie zal dan conform overeengekomen voorwaarden worden afgehandeld. Het is vervolgens aan de afzender om u op basis van jullie (koop)overeenkomst een passende oplossing aan te bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Don1203
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beter klachten system ipv standard antwoorden , pakket bedrijven zou ook verantwoordelijk moeten zijn voor slecht uitvoeren van diensten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen