Opgelost door POSTNL: Frankeerkosten betaald geen label ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 164840
Gebruiker
Lia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb € 9,00 betalald is van mijn rekening afgeschreven om een pakketje naar Engeland te versturen. Geen label ontvangen en er staat ook niets in mijn account.
Geen contact kunnen krijgen via chat en twitter en ook niet via de telefoon.
Toen pakje met de hand geadresseerd en bij Jumbo laten frankeren en opgestuurd., maar hoe krijg ik nu mijn € 9,00 terug. Ik ontving uiteindelijk een mail dat betaling niet gelukt is en dat ik het pakje opnieuw aan moest melden, maar dan natuurlijk ook weer betalen.
Mvg
Lia

De oplossing

Wil de € 9,00 terug hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Lia
    Datum
    Gebeld door Post NL en hebben mij aangegeven hoe ik restitutie kan aanvragen. Is nu gelukt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen