Klacht POSTNL: frankering

Klachtnummer
# 46256
Gebruiker
Douwevisser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg vandaag van postnl een porto kaart waar ik 1euro 80 moet betalen van een kaartdie ik van de week heb ontvangen . Ik heb de afzender terug gebeld met de mededeling dat er te weinig op geplakt was. De afzender heeft deze kaart met postzegel op het postkantoor gekocht nu blijkt dat deze postzegel wel correct is het is een nieuwe postzegel van koning willem alexander met het getal 1. Waarom dan dze porto kosten?

De oplossing

Ik vraag post nl om dit uit te zoeken waarom ik deze porto kosten moet betalen terwijl de postzegel goed is. Ik vraag post nl om deze porto kosten te anuleren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Visser,Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, maar dat u zich afvraagt waarom u deze kaart heeft ontvangen. Ik snap dat u dit graag wilt weten, mijn excuses voor de onduidelijkheid.Graag zou ik u hier meer duidelijkheid over willen geven, maar dan zou ik graag de betaalcode die op de portokaart staat van u ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    PostNL Klantenservice