Klacht POSTNL: Fraude door post.nl. Ik wil mijn geld terug! €78,15

Mathsoph

BLA BLA BLA!!! Ik ga nu definitief aangifte doen bij de politie wegens fraude door post.nl die mijn handtekening heeft vervalst en een fout ID heeft geaccepteerd om MIJN pakket af te leveren in Rotterdam op 200 km van mijn huis vandaan!!!
Dit is toegegeven door twee medewerkers van de Klantenservice. Door ene Jürgen en ene Hesther.

Reageer gewoon eens een keer beleefd ipv 20x een LAF standaard antwoord te geven en stuur mijn klacht door naar een afdeling die mijn schade €78,15 vergoedt. STEL DIEVEN!!!

Ik wil dat post.nl de schade van de door hun gepleegde fraude vergoedt.
€78,15

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje en de uitslag van het betreffende onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb het een en ander nagelezen en moet me echt aansluiten bij de reactie die u van mijn collega heeft gehad. Wanneer er problemen zijn, kunt u contact opnemen met de afzender. Die kan dit via de eigen post organisatie verder uit laten zoeken. Ik begrijp dat dit niet het gewenste resultaat is, maar meer kan ik niet voor u betekenen. Mijn excuses. De afzender kan het verder met u afhandelen. U bent uiteraard vrij om aangifte te doen.

Mathsoph
D I E V E N ! ! ! !