Klacht POSTNL: Fraude en diefstal

Remys

Een aangetekend en verzekerde brief verstuurd vanuit polen.
Nu is de brief in Nederland bezorgd alleen geopend inhoud gestolen en handtekening voor ontvangst vervalst!!

Vergoeding inhoud en aanpak bezorger.

Geachte heer/mevrouw Sels,

Ik vind het erg vervelend dat u een zending uit Polen leeg heeft ontvangen. Ook is het niet onze normale aanbiedprocedure om onze bezorger u of uw huisgenoot niet te laten tekenen voor ontvangst. Ik kan me voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent en bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan.

Ik zie dat u op 23 maart hierover contact heeft opgenomen met mijn collega van de telefonische klantenservice. Daaruit is een onderzoek gestart. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender van uw aangetekende zending.

Thera

Remys
Absoluut geen oplossing alleen maar kastje naar muur verwijzingen zeer zeer slecht. Sprake van fraude en diefstal...