Klacht POSTNL: Fraude en diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265704
Gebruiker
Remys
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een aangetekend en verzekerde brief verstuurd vanuit polen.
Nu is de brief in Nederland bezorgd alleen geopend inhoud gestolen en handtekening voor ontvangst vervalst!!

De oplossing

Vergoeding inhoud en aanpak bezorger.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Sels,

    Ik vind het erg vervelend dat u een zending uit Polen leeg heeft ontvangen. Ook is het niet onze normale aanbiedprocedure om onze bezorger u of uw huisgenoot niet te laten tekenen voor ontvangst. Ik kan me voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent en bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan.

    Ik zie dat u op 23 maart hierover contact heeft opgenomen met mijn collega van de telefonische klantenservice. Daaruit is een onderzoek gestart. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender van uw aangetekende zending.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remys
Datum
Uiteindelijke oplossing
Absoluut geen oplossing alleen maar kastje naar muur verwijzingen zeer zeer slecht. Sprake van fraude en diefstal...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen