Klacht POSTNL: Fraude met zakcomputer en het nietbezorgen van pakketten

Dree

Tot twee keer toe via mail doorgekregen dat ik niet thuis was maar had vrij genomen en was keurig thuis. Geen kaartje in de bus maar lekker vanuit zijn zakcomputer in de auto de status op niet thuis gezet. Hierdoor kan de postbezorger lekker op tijd naar huis. Daarnaast stond zijn bus wel voor de deur bij ons complex en heeft dus alleen de eerste huizen bezorgt en is daarna weggegaan. Hoe schofterig kan je zijn. Pakket bezorger hier ook op aangesproken maar helaas verstaat en spreekt geen Nederlands en kijkt je aan alsof hij in zijn broek gepoept heeft. Jullie moeten je schamen voor dit soort situaties wat een onprofessionele ballen tent zeg ppppfffff.

Uitbetaling van mijn uurloon voor het opnemen van verlof terugbetaald hebben. Daarnaast een uitbetaling van het door mij geleden omzetverlies van mijn bedrijf vanwege dat de goederen die op een bepaalde datum geleverd moesten worden en niet zijn geleverd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze zou volgens de track en trace bij u aangeboden zijn, maar dat is niet gebeurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat uw het pakket graag wilt ontvangen. Ik kan daarom een klacht voor u aanmaken over de bezorging, zodat dit met de bezorger wordt besproken. Een vergoeding in kosten is niet mogelijk. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

* De track en trace code van het pakket
    * Uw e-mailadres

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.