Opgelost door POSTNL: fruitschaal niet op tijd

sad Opgelost
xanty

vrijdag zou een fruitschaal bezord worden in het ziekenhuis utrecht , Maar in mijn email staat nu dat het uitgesteld is vanwege een "gesloten verklaring"? het ziekenhuis is altijd open , nu wordt de fruitschaal pas maandag bezorgd , en het fruit zal , met dit warme weer , al grotendeels bedorven zijn

zo snel mogelijk bezorgen AUB
de fruitmand zou op VRIJDAG bezorgd worden tussen 4 en 6 uur s'middags en niet, zoals u zegt . öp Zaterdag

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een fruitschaal naar het ziekenhuis heeft gestuurd, maar dat deze zaterdag niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een 'gesloten verklaring' kan bij ons worden aangevraagd wanneer een bepaald adres (meestal bedrijven) een bepaalde dag in de week geen pakketten willen ontvangen. Indien het ziekenhuis in de toekomst wel weer pakketten op zaterdagen wil ontvangen, dan kunnen zij deze gesloten verklaring zelf bij ons moeten laten opheffen.

Ik hoop dat het fruit maandag toch nog vers is aangekomen.