Klacht POSTNL: Garagedeur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454765
Gebruiker
wal17
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Goeiedag,

Hier in Woerden heb je voor postbodes een afhaalpunt. In jan Kriegerstraat in WoerdenWaar de post wordt verdeeld voor de wijken.
Dat is in een garagebox .Mijn bij garagebox staan elke fietsen tegen garage deur die beschadigd is.
Op wie kan ik deze schade verhalen .

Met vriendelijke groet,
C van der Wal
Gedemptebinnengracht 17
3441ae Woerden

06 13235148


Gewenste oplossing

De schade vergoeden
Geboden oplossing
Heb nog niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het afhaalpunt van postbodes. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u hier overlast van ondervindt en dat uw garagedeur beschadigd is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u aangegeven op welke datum en welk tijdstip u dit voor het laatst heeft gezien?

    - Kunt u de schade toelichten en aangeven wat het schadebedrag is? U kunt eventueel een foto toevoegen als bijlage.

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Ik zie dat u uw adres en telefoonnummer ook openbaar op deze site heeft geplaatst. Wellicht is het verstandig om te verwijderen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    wal17
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

    Helaas heb ik op dit moment van u nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mailadres?

    - Kunt u wellicht inschatten wat u verwacht qua schadebedrag?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht. We kunnen uw klacht dan doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling, de offerte kunt u eventueel later toesturen wanneer er contact met u wordt opgenomen over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    wal17
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen