Klacht POSTNL: Garagedeur

Goeiedag,

Hier in Woerden heb je voor postbodes een afhaalpunt. In jan Kriegerstraat in WoerdenWaar de post wordt verdeeld voor de wijken.
Dat is in een garagebox .Mijn bij garagebox staan elke fietsen tegen garage deur die beschadigd is.
Op wie kan ik deze schade verhalen .

C van der Wal
Gedemptebinnengracht 17
3441ae Woerden

06 13235148

De schade vergoeden
Heb nog niets ontvangen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het afhaalpunt van postbodes. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u hier overlast van ondervindt en dat uw garagedeur beschadigd is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u aangegeven op welke datum en welk tijdstip u dit voor het laatst heeft gezien?

- Kunt u de schade toelichten en aangeven wat het schadebedrag is? U kunt eventueel een foto toevoegen als bijlage.

- Wat is uw e-mail adres?

Ik zie dat u uw adres en telefoonnummer ook openbaar op deze site heeft geplaatst. Wellicht is het verstandig om te verwijderen.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Helaas heb ik op dit moment van u nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mailadres?

- Kunt u wellicht inschatten wat u verwacht qua schadebedrag?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht. We kunnen uw klacht dan doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling, de offerte kunt u eventueel later toesturen wanneer er contact met u wordt opgenomen over de afhandeling.

Privé
    Privé bericht