Opgelost door POSTNL: Geïrriteerd dat het pakket niet aan huis wordt geleverd, met gebruik van u bent niet thuis.

content Opgelost
# 591931
Japido

Pakketbezorger neemt meerdere keren niet de moeite om het pakket aan huis te brengen. Inmiddels is het 2x gelukt om een klacht in te dienen waarop onvoldoende in mijn ogen wordt gereageerd. Wij waren thuis terwijl we de digitale melding kregen helaas we treffen u niet thuis. De laatste keer heb ik zelfs een locatie aangegeven waar het pakket mocht worden gelegd om de mededeling: u bent niet thuis te voorkomen.

Dat in het vervolg het pakket wel aan huis wordt geleverd.
Het wordt onder de aandacht gebracht van de bewuste pakketbezorger. Nog niet opnieuw gebruik van post.nl gemaakt voor pakketbezorging. Vandaag pakket ontvangen aan de deur! Blij mee! En weer boeken ontvangen in de brievenbus. Super. Ik hoop dat ik er niet op terug hoef te komen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de levering van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat de bezorger niet de moeite neemt om bij u aan de deur te komen om het pakket aan te bieden. Uw klacht heb ik dan ook direct doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger zodat de bezorger intern op deze werkwijze kan worden aangesproken. Na deze melding ga ik er vanuit dat de levering op uw adres zal zijn zoals u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.