Klacht POSTNL: geboortekaartjes te laat bezorgt

Klachtnummer
# 169960
Gebruiker
Hermina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn zoon heeft op 26 mei de geboortekaartjes gepost en wij hebben deze op 28 mei nog niet ontvangen. Recent kregen wij een overlijdensbericht en deze kwam aan op de dag van de begrafenis terwijl deze op tijd en met voorrang verzonden waren.
Het lijkt wel een struktureel probleen om de post in Naaldwijk op tijd te bezorgen, cq postcode 2673.)

Gewenste oplossing

Zorgen dat de post op tijd bezorgd wordt. De postzegels zijn niet gratis en men mag verwachten dat dat brieven op tijd bezorgd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Assies,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de briefpostbezorging op uw adres meermaals niet correct is uitgevoerd. Mijn excuses hiervoor.

    Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding direct door te kunnen zetten. Kun u mij per incident aangeven:

    - welke exacte datum u de zending ontving;
    - wanneer deze eerder had moeten zijn afgeleverd.

    Alvast bedankt voor uw informatie.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen