Klacht POSTNL: geboortekaartjes te laat bezorgt

Hermina

Mijn zoon heeft op 26 mei de geboortekaartjes gepost en wij hebben deze op 28 mei nog niet ontvangen. Recent kregen wij een overlijdensbericht en deze kwam aan op de dag van de begrafenis terwijl deze op tijd en met voorrang verzonden waren.
Het lijkt wel een struktureel probleen om de post in Naaldwijk op tijd te bezorgen, cq postcode 2673.)

Zorgen dat de post op tijd bezorgd wordt. De postzegels zijn niet gratis en men mag verwachten dat dat brieven op tijd bezorgd worden.

Geachte mevrouw Assies,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de briefpostbezorging op uw adres meermaals niet correct is uitgevoerd. Mijn excuses hiervoor.

Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding direct door te kunnen zetten. Kun u mij per incident aangeven:

- welke exacte datum u de zending ontving;
    - wanneer deze eerder had moeten zijn afgeleverd.

Alvast bedankt voor uw informatie.

Sven
    PostNL