Opgelost door POSTNL: Gebrek aan informatie, slecht bereikbaar, geen adequate afhandeling door klantenservice

content Opgelost
Anna555

Geen informatie over het feit dat er inklaringskosten moesten worden betaald waardoor een pakket langer dan nodig is is blijven liggen. Bij de eerste keer bellen hierover niet de benodigde informatie over gekregen. Na het zelf uitzoeken (via DHL notabele) nogmaals gebeld om dit aan te geven maar geen competente afhandeling door de klantenservice. Over het algemeen slecht bereikbaar (er zit altijd een bot tussen, niet kunnen mailen, wachten aan telefoon/ chat etc.).

Minimaal dat er echt geluisterd wordt en er een fatsoenlijke, inhoudelijke reactie komt.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze klantenservice en de informatie die in uw geval niet voldoende is gegeven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek ga ik een registratie maken van uw klacht om onze service in de de toekomst te verbeteren.