Opgelost door POSTNL: Gebrek aan informatie, slecht bereikbaar, geen adequate afhandeling door klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 568458
Gebruiker
Anna555
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen informatie over het feit dat er inklaringskosten moesten worden betaald waardoor een pakket langer dan nodig is is blijven liggen. Bij de eerste keer bellen hierover niet de benodigde informatie over gekregen. Na het zelf uitzoeken (via DHL notabele) nogmaals gebeld om dit aan te geven maar geen competente afhandeling door de klantenservice. Over het algemeen slecht bereikbaar (er zit altijd een bot tussen, niet kunnen mailen, wachten aan telefoon/ chat etc.).

Gewenste oplossing

Minimaal dat er echt geluisterd wordt en er een fatsoenlijke, inhoudelijke reactie komt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze klantenservice en de informatie die in uw geval niet voldoende is gegeven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek ga ik een registratie maken van uw klacht om onze service in de de toekomst te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen