Klacht POSTNL: Gebroken klep brievenbus

Klachtnummer
# 458928
Gebruiker
HappyMatt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klep van de brievenbus is er afgesproken c.q afgebroken.
Vermoedelijk omdat men een pakketje in de brievenbus wilde stoppen met veel kracht.
Wie gaat de schade betalen en/of repareren.

De oplossing

Dat deze gerepareerd wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbus beschadigd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en een oplossing wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - U geeft aan dat de schade vermoedelijk is ontstaan omdat men een pakket in de brievenbus wilde stoppen. Was de bezorgde zending voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder of betreft het een pakket met Track & Trace-code? Wilt u in het laatste geval de code van het pakket sturen?

    - Op welke datum is dit voorval gebeurd?

    - Wat is uw e-mailadres?

    - Kunt u inschatten wat het schadebedrag is en hoe u dit bedrag berekend heeft?

    - Wilt u voor de zekerheid en volledigheid uw IBAN-nummer en de tenaamstelling van uw bankrekening meesturen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?