Klacht POSTNL: Gebroken klep brievenbus

HappyMatt

De klep van de brievenbus is er afgesproken c.q afgebroken.
Vermoedelijk omdat men een pakketje in de brievenbus wilde stoppen met veel kracht.
Wie gaat de schade betalen en/of repareren.

Dat deze gerepareerd wordt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbus beschadigd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en een oplossing wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- U geeft aan dat de schade vermoedelijk is ontstaan omdat men een pakket in de brievenbus wilde stoppen. Was de bezorgde zending voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder of betreft het een pakket met Track & Trace-code? Wilt u in het laatste geval de code van het pakket sturen?

- Op welke datum is dit voorval gebeurd?

- Wat is uw e-mailadres?

- Kunt u inschatten wat het schadebedrag is en hoe u dit bedrag berekend heeft?

- Wilt u voor de zekerheid en volledigheid uw IBAN-nummer en de tenaamstelling van uw bankrekening meesturen?