Klacht POSTNL: Gebroken schaal door onzorgvuldige verzending

Klachtnummer
# 341949
Gebruiker
Gebrokens haa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via marktplaats heb op 27 december een schaal verzonden. Deze was verpakt in bubbelfolie, plastic en handdoek in een kartonnen doos. Oo de doos stonden zes waarschuwingsstickers met BREEKBAAR. De zending is ook nog te laat/uitgesteld geleverd op melding van uw firma.
De ontvanger heeft de schaal in twee stukken geleverd gekregen. Met de doos moet zeer onvoorzichtig omgegaan zijn. Vermoedelijk mee gegooid, gezien de uiterst zorgvuldige verpakking!!

Graag de kosten voor de schaal en verzendkosten te vergoeden op NL86INGB0004792018 tnv AAC Keulemans.

De oplossing

De schaal en de verzendkosten vergoeden t.w.v. Totaal €21,50.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen