Opgelost door POSTNL: Gebruik als testadres
Details
Klacht
Sinds een half jaar ontvang ik post van Postnl waaruit blijkt dat Postnl mijn adres als testadres gebruikt. Heb hierover al vele malen contact opgenomen en steeds wordt mij beloofd dat het niet meer zal gebeuren. Iemand binnen Postnl heeft mijn adres ook voor andere doeleinden gebruikt, zoals een klantenkaart voor Staples. Ik ontvang post van 3den omdat ik zou verhuizen. Het is net een domino.Ik heb dit ook gemeld bij de directie. Direct daarna wel een telefoontje gekregen. De betreffende persoon is hierop aangesproken. Desalniettemin blijft het maar doorgaan.
Het onderzoek binnen Postnl loopt niet naar behoren, aangezien ik nog steeds ongewenste post ontvang.
Ik wil het hele dominospel wordt opgeruimd. Niet alleen geen gebruik meer als testadres door Postnl, maar ook organisaties die door deze persoon zijn benaderd met gebruik van mijn adres.
Ik heb niets aan beloftes en excuses. Ik wil nu eens een keer daden zien.
Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.