Opgelost door POSTNL: Gedrag chauffeur postnl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 368336
Gebruiker
L.J. Kooijman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Postbus leger op 29 mei 1715 op t landplantsoen Heerhugowaard. Zet zijn auto in de straat en zonder te kijken de bocht om achteruit. Ik rij daar op mijn fiets maar deze man rijdt gewoon door.
Kon hem ontwijken en zeg dat hij moet uitkijken.
Gaat due chauffeur tekeer dat hij achteruit rijdt dus voorrang heeft. Ik geloof mijn oren niet en hij komt ook nog eens agressief naar me toe. Ik moet de verkeersregels leren.
Wat een randdebiel bij PostNL wat een blaaskaak
Beste PostNL met deze info weten jullie wie het is. Ga in gesprek en geef een cursus over voorrang
En over gedrag op straat. Leer hem tenminste sorry te zeggen en als dat niet lukt, zoek dan een andere chauffeur

De oplossing

De man aanspreken op zijn rijgedrag em sociale vaardigheden. Nog beter is dat soort malloten en magazijnfunctie aan te bieden. Daar kunnen ze minder kwaad aanrichten.
Vandaag ben ik het en morgen een kind. Kan hij daar ook tegen schreeuwen dat hij voorrang heeft.
Haal dus die idioot van de weg

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een medewerker gevaarlijk rijgedrag vertoond heeft en agressief reageerde toen u er iets van zei. Mijn excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u het kenteken van de bus kunnen noteren?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Bedoelt u de brievenbus op de locatie A. C. op 't Landtplantsoen 11, 1705GS Heerhugowaard?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Ik heb met de informatie alsnog een klacht kunnen indienen. De betrokken chauffeur wordt uiterlijk 17 juni op zijn gedrag aangesproken. Omdat dit een interne klacht betreft, ontvangt u hier verder geen reactie op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.J. Kooijman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Chauffeur wordt aangesproken en dat is de opzet. Voorkomen can ongelukken door onjuiste verkeerskennis
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen