Klacht POSTNL: Gee geld terug

Klachtnummer
# 504145
Gebruiker
P.Ulas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 11.11.2020 een artikel bij vova besteld. Er staat dat het op 11.12.2020 afgeleverd is. Het product us niet aangekomen en ik krijg mijn geld niet terug. Ik heb bewijs nodig dat het echt niet afgeleverd is. Kunnen jullie mij graag helpen? LZ460895792CN dit is traceer nummer en het is zogenaamd afgeleverd door ems e-packet.

Gewenste oplossing

Oplossen waarom ik niks ontvang en geel geld terug krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit mijn administratie blijkt dat het adres niet overeenkomt met deze die u ons verstrekt heeft. Ik kan u in dit geval dan ook niet verder helpen en het is raadzaam deze situatie uit te leggen aan de afzender. PostNL kan in dit geval niets voor u betekenen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen