Klacht POSTNL: gee hulp by traceren van een (bekend) USPS-pakket

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 450753
Gebruiker
IndianGiet#1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

LZ262303355US, een USPS-pakket ui Colorado USA is op 12 mei jl. geland in een onbekend NL postkantoor.
Ik vermoed in Oegstgeest, omdat ik daar tot juni 2015 heb gewoond. De verzender heeft blijkbaar een oud PayPal-adres van mij gevonden.

Hoe krijg ik dit pakket naar mijn huidige woonplaats Maastricht?
Vr. gr. Guido

De oplossing

pakket thuis ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het pakket uit de USA. Deze is vermoedelijk naar uw oude adres verzonden en u zou het graag alsnog op uw nieuwe adres ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending inmiddels retour is gezonden. Het was inderdaad naar uw oude adres gezonden. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Wellicht kan die het alvast opnieuw sturen of heeft een andere oplossing voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IndianGiet#1
Datum
Uiteindelijke oplossing
te beknopte info over retour zenden van pakket
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen