Klacht POSTNL: gee hulp by traceren van een (bekend) USPS-pakket

content Niet opgelost
IndianGiet#1

LZ262303355US, een USPS-pakket ui Colorado USA is op 12 mei jl. geland in een onbekend NL postkantoor.
Ik vermoed in Oegstgeest, omdat ik daar tot juni 2015 heb gewoond. De verzender heeft blijkbaar een oud PayPal-adres van mij gevonden.

Hoe krijg ik dit pakket naar mijn huidige woonplaats Maastricht?
Vr. gr. Guido

pakket thuis ontvangen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het pakket uit de USA. Deze is vermoedelijk naar uw oude adres verzonden en u zou het graag alsnog op uw nieuwe adres ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending inmiddels retour is gezonden. Het was inderdaad naar uw oude adres gezonden. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Wellicht kan die het alvast opnieuw sturen of heeft een andere oplossing voor u.

IndianGiet#1
te beknopte info over retour zenden van pakket