Klacht POSTNL: Geef eens een duidelijk reden waarom jullie pakketten terug sturen

sad Niet opgelost
Gaa

Waarom is mijn pakket buiten de eu Verstuurd weer terug gestuurd. Alles stond er geprint op dus onduidelijk kon het adres niet wezen. En kom nu niet met een standaard antwoord . Neem contact op met de verzender. Als het terug wordt gestuurd is de reden ook bekend. Neem aan dat het personeel niet op eigen houtje handelt. Mvg

Wees eens duidelijk tegenover jullie klanten

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een voor u bestemd pakket retour is gezonden. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waarom dit gebeurd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track & Trace systeem. Tot mijn spijt kan ik helemaal geen informatie over uw pakket vinden. Dit betekent dat de zending nog niet bij ons binnen is gekomen. Indien het pakket retour is gestuurd dan is dit mogelijk al gebeurd voordat het pakket fysiek bij ons was. Ik zou u heel graag verder willen helpen, maar kan u hierover helaas geen aanvullende informatie geven omdat de zending bij ons niet bekend is.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie over de status van de zending. De verzender kan eventueel vanuit het land van verzending via de verzendende postorganisatie een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken en kan u verder helpen met een oplossing. Als geadresseerde heeft u een overeenkomst met de afzender over de levering van uw aankoop. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Voor toekomstige zendingen uit het buitenland kunt u zelf de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend en verwerkt is verschijnt meer informatie in beeld. Het klopt dus dat u over de betreffende zending geen informatie kunt vinden, want het pakket is niet bekend bij ons.

Gaa
Niet