Opgelost door POSTNL: geef me paketjes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 450875
Gebruiker
barend1998
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben nu al een week op 2 paketjes aan het wachten het zou een keer tijd worden dat jullie een keer gaan werken post nl

De oplossing

ik wil me paketjes met de codes
3SMKPL148604426
3SMKPL888418546

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u ervan baalt dat uw zendingen vertraagd zijn geraakt. Ondanks de enorme drukte kunnen we helaas minder medewerkers inzetten door de huidige situatie. Hierdoor is er helaas een vertraging in de verwerking ontstaan, waardoor zendingen een vertraging op kunnen lopen. Wij doen heel hard ons best om alles toch nog zo snel mogelijk af te leveren. Ik zie dat u beide zendingen afgelopen vrijdag heeft ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
barend1998
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen