Opgelost door POSTNL: geef me paketjes

barend1998

ik ben nu al een week op 2 paketjes aan het wachten het zou een keer tijd worden dat jullie een keer gaan werken post nl

ik wil me paketjes met de codes
3SMKPL148604426
3SMKPL888418546

Uiteraard snap ik dat u ervan baalt dat uw zendingen vertraagd zijn geraakt. Ondanks de enorme drukte kunnen we helaas minder medewerkers inzetten door de huidige situatie. Hierdoor is er helaas een vertraging in de verwerking ontstaan, waardoor zendingen een vertraging op kunnen lopen. Wij doen heel hard ons best om alles toch nog zo snel mogelijk af te leveren. Ik zie dat u beide zendingen afgelopen vrijdag heeft ontvangen.

barend1998