Klacht POSTNL: geel pakketen ontvangen

mathijs

2 verzendingen uit het buitenland nooit ontvangen op huis adres wel op ophaalpunt volgens aliexpress zij hebben bedragen daarom al geïncasseerd van me rekening maar postNL heeft nooit een briefje door de brievenbus gedaan om de pakjes op te halen op het ophaalpunt dus na 2 weken zijn de pakjes weer terug gestuurd na het buitenland en weg geld! want ik krijg niks terug van aliexpress want die zeggen het pakje is netjes afgeleverd op het op haal punt dus ik eis een schade claim van postnl want ik heb geen spullen geleverd gekregen op me huis adres en ook geen briefje door de brievenbus gehad om me spullen op te halen op het ophaal punt!

door een shadebedrag uitgekeerd te krijgen op me rekening van de paketjes want die zender heeft de bedragen al geint van me rekening en ik zit met de gebakken peren want ik heb niks voor terug door de schuld van post nl want die zijn in gebreken geweest om een simpel briefje door de brievenbus te doen om het paketje op te halen op het ophaalpunt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen afhaalberichten heeft ontvangen voor uw pakketten uit het buitenland, waardoor deze weer retour zijn gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Als de pakketten reeds retour zijn gestuurd, kan ik dit niet meer tegenhouden. Ik raad u aan om voor een oplossing en eventueel opnieuw verzending van de pakketten contact op te nemen met de verzenders. De afzender is en blijft ook de opdrachtgever voor verzending en u bent klant van de afzender. Afhankelijk van de voorwaarden komt alleen de afzender mogelijk in aanmerking voor een vergoeding via de verzendende postorganisatie in het buitenland. Het spijt me dat ik u hierin niet tegemoet kan komen in de vorm van een vergoeding.

Indien u geen afhaalbericht heeft ontvangen wil ik hier wel graag een klacht over registreren. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track&Trace codes van de pakketten?
    - Wat is uw e-mailadres?

mathijs
    u reactie slaat nergens op u maakt een fout en u geeft een ander de schuld er van de zender heeft geen fout gemaakt maar POST NL!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld en boos bent over de gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Ondanks dat de fout mogelijk bij ons is ontstaan, kunt u voor een oplossing terecht bij de afzenders van uw pakketten. U bent klant van de afzender en heeft met de verzenders een afspraak over de levering van uw zending en heeft hen betaald voor uw aankopen. De afzender kan eventueel een klacht melden bij zijn of haar eigen postorganisatie. Om een melding te kunnen maken vanwege het feit dat u geen afhaalberichten heeft ontvangen ontvang ik toch graag nog de Track&Trace codes en uw e-mailadres door middel van een privébericht.

In afwachting van uw reactie,