Klacht POSTNL: geen (fatsoenlijke) aflevering aan huis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348372
Gebruiker
bezorging
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Volgens track en trace zou ik als ontvanger gezegd hebben dat het pakket bij een afhaalpunt gebracht moest worden. Ik weet nergens van. Ik heb geen bezorger gezien of gesproken en ook niet bij de bestelling aangegeven het bij en afhaalpunt(ander dorp) te brengen. Ik eis dat pakket aan huis wordt bezorgd en niet zoals uit eerder klachten is gebleken in de brievenbus wordt gepropt, valse handtekeningen worden gezet, over het hek naast de garage. Gewoon aan huis. Er is altijd iemand thuis

De oplossing

Pakket alsnog bij mij thuis aan de woning afleveren

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending waarvan u niet heeft aangegeven dat deze op een afhaallocatie bezorgd moest worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kunnen wij de situatie niet meer terugdraaien en gezien de zending inmiddels aantoont dat deze is afgehaald hoop ik dat u uw pakket in goede orde heeft ontvangen. Graag zou ik dit nog wel met de betrokken bezorger laten bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Hartelijk bedankt voor het sturen van de de aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij vragen bij het aanmaken van een klacht ook om uw e-mail adres en telefoonnummer. Deze worden enkel voor de registratie van uw klacht gebruikt, indiende verantwoordelijk afdeling nog vragen heeft. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik klacht aangemaakt en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de chauffeur in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Maar dit moet er uiteraard voor zorgen dat de chauffeur op uw adres aanbelt en een volledige kennisgeving achterlaat.Ik kan er echter niet voor zorgen dat de pakketten nogmaals op uw adres worden aangeboden, zodra ze naar de afhaallocatie zijn gegaan. Pakketten blijven twee weken op de afhaallocatie. Na deze termijn gaan ze retour.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bezorging
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eerste aflevering was netjes aan huis. De wijze van terugkoppeling bewijst dat het computerwerk is en dat berichtgeving naar de klant slecht is. Voorgekauwde zinnen uit de computer. Steeds dezelfde reactie en vragen om meer gegevens die al lang bekend zijn bij verschillende klachten. Ik heb het helemaal gehad met POSTNL. Steeds dezelfde reactie, computerwerk. Zeer klantonvriendelijk bedrijf dat bezorgers aan de gang laat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen