Klacht POSTNL: Geen 2de aanbieding pakje , pakje kan pas 23 uur later worden afgehaald bij service punt.

sad Niet opgelost
Annechien

Op 11/ 01 zou ik een pakje moeten ontvangen. Pakje is inderdaad tussen 12 en 13 uur aangeboden. Omdat ik werk kon ik het dus niet aannemen. Niet getreurd want pakje wordt nogmaals aangeboden. Niet dus, had kennisgeving in bus dat ik het pakje de volgende dag na 15.00 uur bij servicepunt kan afhalen. Heb Postnl gebeld en kreeg te horen dat mijn adres in een pilot gebied( ?) Zit en dat daar maar 1 keer wordt aangeboden. Oplossing was dat ik na betaling mijn pakje de volgende ochtend kon laten bezorgen. Verbazing was zeer groot. Waarom moet het pakje nog 27 uur in hun traject zitten? De afzender moet wel het hele verzendbedrag betalen, en omdat ik werk mag ik exrta betalen om mijn pakje te krijgen. Dit lijkt mij dus niet de manier om extra inkomsten te genereren. Pakje is dus nu nog steeds onderwater, is nu 12/01 14.00 uur. Erg slechte service.

Kan niets meer doen, leed is al geschied. Volgende keer een andere vervoerder nemen,

Geachte heer of mevrouw Bakker,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de pilot. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Deze pilot werkt in gebieden waar we hebben geconstateerd dat de tweede bezorgpoging vaak verkeerd loopt. Omdat het pakket dan nog langer in onze systemen zit, hebben wij besloten in deze gebieden het pakket naar een locatie te laten brengen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Annechien