Klacht POSTNL: geen actie op je klacht

content Niet opgelost
Mango#12345

voor de verandering is mijn pakket WEER niet op de aangegeven tijd afgeleverd, ongeveer 2 1/2 uur eerder.
Contact gehad met Postnl en zij noemen dit geen klacht!!! ze gooien het dus in de prullenbak, hoe serieus nemen ze je?

Dat het eindelijk weer eens een pakket op tijd komt bezorgen en niet in de ochtend wanneer er staat tussen 3 en 5 uur of zo. op deze manier kun je er nooit rekening mee houden of een tijd kiezen waarvan je weet dat je thuis bent.

Dit is maar een voorbeeld maar ik kan beter zeggen dat de keren dat het goed gaat tegenwoordig erg minimaal is.

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is geleverd. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze tijdvakken zijn slechts indicaties en geen beloftes. Deze indicaties zijn gebaseerd op de gemiddelden van de afgelopen weken van de bezorger. Wanneer de bezorger aan de route begint en de pakketten aan het begin van zijn/haar werkdag scant, kan het gebeuren dat dit tijdvak nog wordt aangepast. Tevens kan het zo zijn dat de bezorger door omstandigheden eerder of later is dan het voorspelde tijdvak. Mocht het langere periode achter elkaar gebeuren dat de bezorger buiten het tijdvak levert, dan worden de tijdvakken automatisch aangepast. Hopelijk zal het in het vervolg beter gaan.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice/.

Mango#12345
Geen! Ze nemen het gewoon niet serieus en gaan gewoon door met zonder het intern goed op te lossen