Opgelost door POSTNL: Geen afbeelding van post in de app

content Opgelost
M. Douze

Ik zie dat deze klacht al iig sinds juni 2020 bekend is: ik krijg in de app geen afbeeldingen van de post die bezorgd wordt. Wat heb je er dan aan?! Wordt het binnenkort opgelost? Zo niet, dan kan ik de app er net zo goed afgooien.

Zorgen dat de app naar behoren werkt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de MijnPost app. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u geen foto's in de app ziet. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Waarschijnlijk worden alleen grijze afbeeldingen met de melding "Geen afbeelding" getoond en dit is een bekend probleem. Mijn verzoek aan u is uw adres te controleren, als deze klopt en u bent niet onlangs verhuisd, raad ik u aan zich opnieuw aan te melden. Dit kan via "Uw account > MijnPost > Afmelden" en u vervolgens opnieuw aanmelden via "Uw account > MijnPost> Aanmelden". Vervolgens kunt u de code uit de activatiebrief invullen in de app. Mocht het probleem nadien nog niet verholpen zijn, kunt u uiteraard contact met PostNL opnemen. Wij gaan dan een registratie voor u maken en doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

M. Douze
App verwijderen en opnieuw installeren. maar het probleem wordt al in 2020 gemeld. Ik heb hem niet opnieuw geïnstalleerd.