Opgelost door POSTNL: Geen afbeelding van post in de app

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 534265
Gebruiker
M. Douze
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zie dat deze klacht al iig sinds juni 2020 bekend is: ik krijg in de app geen afbeeldingen van de post die bezorgd wordt. Wat heb je er dan aan?! Wordt het binnenkort opgelost? Zo niet, dan kan ik de app er net zo goed afgooien.

De oplossing

Zorgen dat de app naar behoren werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de MijnPost app. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u geen foto's in de app ziet. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Waarschijnlijk worden alleen grijze afbeeldingen met de melding "Geen afbeelding" getoond en dit is een bekend probleem. Mijn verzoek aan u is uw adres te controleren, als deze klopt en u bent niet onlangs verhuisd, raad ik u aan zich opnieuw aan te melden. Dit kan via "Uw account > MijnPost > Afmelden" en u vervolgens opnieuw aanmelden via "Uw account > MijnPost> Aanmelden". Vervolgens kunt u de code uit de activatiebrief invullen in de app. Mocht het probleem nadien nog niet verholpen zijn, kunt u uiteraard contact met PostNL opnemen. Wij gaan dan een registratie voor u maken en doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Douze
Datum
Uiteindelijke oplossing
App verwijderen en opnieuw installeren. maar het probleem wordt al in 2020 gemeld. Ik heb hem niet opnieuw geïnstalleerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen