Opgelost door POSTNL: Geen afbeeldingen van poststukken in app

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 509663
Gebruiker
IkkePikkePorretje2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij mij 100% van de poststukken geen afbeelding in de app op iPhone SE 2020. Heb me al afgemeld en opnieuw activatiecode aangevraagd en app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heeft niet geholpen. Weet ook niet hoe ik door alle FAQ’s en Bots op de site heenkomen om het te melden bij PostNL.

De oplossing

Ik wil met name graag dat de app wel afbeeldingen van poststukken laat zien.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u in de app geen afbeeldingen ziet van de poststukken die u kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wenst. Graag reageer ik op uw bericht.

    We hebben onlangs door het grote aanbod van afbeeldingen in de Mijn Post-app een storing gehad bij het verwerken van de beelden. Gevolg van deze storing is dat een groot aantal afbeeldingen de beeldbank niet hebben bereikt. Het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen, maar helaas zijn de ontbrekende afbeeldingen niet meer beschikbaar. Ik kan niet precies aangeven wanneer het probleem definitief verholpen zal zijn en raad u aan het de komende tijd in de gaten te houden, mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IkkePikkePorretje2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het werkt gelukkig weer!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen