Opgelost door POSTNL: Geen afbeeldingen van poststukken in app

IkkePikkePorretje2020

Bij mij 100% van de poststukken geen afbeelding in de app op iPhone SE 2020. Heb me al afgemeld en opnieuw activatiecode aangevraagd en app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heeft niet geholpen. Weet ook niet hoe ik door alle FAQ’s en Bots op de site heenkomen om het te melden bij PostNL.

Ik wil met name graag dat de app wel afbeeldingen van poststukken laat zien.

Bijlagen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u in de app geen afbeeldingen ziet van de poststukken die u kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wenst. Graag reageer ik op uw bericht.

We hebben onlangs door het grote aanbod van afbeeldingen in de Mijn Post-app een storing gehad bij het verwerken van de beelden. Gevolg van deze storing is dat een groot aantal afbeeldingen de beeldbank niet hebben bereikt. Het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen, maar helaas zijn de ontbrekende afbeeldingen niet meer beschikbaar. Ik kan niet precies aangeven wanneer het probleem definitief verholpen zal zijn en raad u aan het de komende tijd in de gaten te houden, mijn excuses voor de ontstane overlast.

IkkePikkePorretje2020
Het werkt gelukkig weer!