Klacht POSTNL: geen afhaal bericht gehad.

Greta 2

De Post. nl heeft mij geen bericht gestuurd dat er in een winkel reeds enkele weken een pakje voor mij lag. Nadat ik zelf ging bellen naar de Post.nl, en dat was na veel overschakelen en lang wachten, kreeg ik pas te horen dat ik het ergens kon afhalen. Het pakje was reeds bestemd voor de terugweg.
Ik vind dit een slechte service van de Post.nl.

Betere service

Geachte heer, mevrouw Hachmang,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan u geen bericht heeft ontvangen dat uw pakket al enige tijd voor u klaar lag. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat het pakket reeds op de weg terug was op het moment dat u te horen kreeg dat u het kon afhalen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Om de status en gang van zaken voor u te kunnen controleren ontvang ik graag de track&trace code van het betreffende pakket. Ik maak dan ook graag een melding voor u in verband met het missende afhaalbericht, zodat we herhaling van dit soort situaties kunnen komen.

Indien het pakket inderdaad retour is verzonden naar de afzender kan ik dit niet meer terugdraaien. Voor een verdere oplossing en eventueel een nieuwe zending raad ik u aan contact op te nemen met de verzender van het pakket.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Greta 2
    Beste Tamar,

Het pakje was nog net niet teruggestuurd. Het zat bij de pakken die teruggestuurd moesten worden. Het betrof het volgende trekking nummer: LZ147325532US
    Dank u voor uw reactie.

Greta Hachmang