Klacht POSTNL: Geen Afhaalbericht bij Aangetekend Stuk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422117
Gebruiker
Postcodeloterij-Hater
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer issues met PostNL, maar dit keer hele vervelende consequenties, want zonder afhaalbericht van een aangetekende schrijven van een rechtbank ivm griffierecht is die brief weken later alsnog per gewone post verstuurd, maar toen was termijn voor griffierecht al voorbij met als gevolg niet-ontvankelijk verklaard door rechtbank terwijl ik NOOIT een afhaalbericht daarvoor ontvangen heb van PostNL, belachelijk!

De oplossing

Dat PostNL haar fout erkend en dat ik met die excuses bij de rechtbank terecht kan!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen, waardoor u niet wist dat er een aangetekende brief voor uw klaarlag. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van de brief.
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad de twee gemist melding in ons systeem staan. Dat u geen "niet thuis" briefje heeft ontvangen doet vermoeden dat de bezorger niet langs is geweest. Ik heb in ieder geval een klacht voor u doorgezet naar de leiding gevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen om dit een volgende keer te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen bericht over de afhandeling. Wel mag u verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten. Namens PostNL nog mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postcodeloterij-Hater
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wil graag een brief van PostNL krijgen gericht aan mijn huis-adres (Stadhouderspoort 29, 2152 RV te Nieuw-Vennep, waarin deze excuses nogmaals worden gedaan! M.R. Nille
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen