Klacht POSTNL: Geen Afhaalbericht bij Aangetekend Stuk

Postcodeloterij-Hater

Voor de zoveelste keer issues met PostNL, maar dit keer hele vervelende consequenties, want zonder afhaalbericht van een aangetekende schrijven van een rechtbank ivm griffierecht is die brief weken later alsnog per gewone post verstuurd, maar toen was termijn voor griffierecht al voorbij met als gevolg niet-ontvankelijk verklaard door rechtbank terwijl ik NOOIT een afhaalbericht daarvoor ontvangen heb van PostNL, belachelijk!

Dat PostNL haar fout erkend en dat ik met die excuses bij de rechtbank terecht kan!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen, waardoor u niet wist dat er een aangetekende brief voor uw klaarlag. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van de brief.
    - Uw e-mailadres.

Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad de twee gemist melding in ons systeem staan. Dat u geen "niet thuis" briefje heeft ontvangen doet vermoeden dat de bezorger niet langs is geweest. Ik heb in ieder geval een klacht voor u doorgezet naar de leiding gevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen om dit een volgende keer te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen bericht over de afhandeling. Wel mag u verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten. Namens PostNL nog mijn excuus voor het ongemak.

Postcodeloterij-Hater
Wil graag een brief van PostNL krijgen gericht aan mijn huis-adres (Stadhouderspoort 29, 2152 RV te Nieuw-Vennep, waarin deze excuses nogmaals worden gedaan! M.R. Nille