Klacht POSTNL: Geen afhaalbrief ontvangen

P. Teurlings

Hallo volgens usps tract race zou vandaag mijn pakket uit US bij mij worden afgeleverd maar ik was niet thuis. Ik heb geen afhaalbrief in de brievenbus gehad dus weet ook niet waar ik het pakket moet afhalen en of dat wel kan zonder deze afhaalbrief. Ik wil graag weten waar mijn pakket nu is en of ik de afhaalbrief alsnog krijg. Mvg Gaat om pakket LZ431065325US

Mijn pakket opsporen en hoe toon ik zonder afhaalbrief aan dat het mijn pakket betreft?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het buitenland verwacht en graag wilt weten waar de zending zich bevindt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Uw pakket is op 7 september bij onze afdeling inklaringen binnen gekomen en is op 13 september definitief vrijgegeven. Vervolgens is het pakket op 14 september afgeleverd bij een PostNL locatie in uw woonplaats. Omdat er inklaringskosten zijn berekend is het pakket rechtstreeks naar deze locatie gebracht en het afhaalbericht zult u normaal gesproken binnen enkele dagen na aflevering bij de locatie per post ontvangen. Volgens mijn informatie heeft u het pakket op 15 september al kunnen ophalen bij de PostNL locatie, ik vertrouw erop dat u de zending in uw bezit heeft. Afhalen van een zending kan overigens altijd met de Track & Trace-code, uw legitimatiebewijs en uw adresgegevens, het afhaalbericht is hiervoor niet noodzakelijk.