Klacht POSTNL: Geen afhaalpunt in ons dorp meer.
Details
Klacht
Geen alternatief geboden voor een ander afhaalpunt.Met ingang van 1 januari heeft het afhaalpunt in ons dorp de samenwerking met PostNL beeindigd. Terwijl dit niet blijkt op de site van PostNL zelf blijkt. Zelf ben ik veel afwezig om het pakket aan te nemen.
In de PostNL-app kan ik echter geen ander afhaalpunt aangeven en daarom heb ik telefonisch contact gezocht met PostNL. Na een ingewikkeld menu in de app met allerlei verwijzigingen naar de website, en vervolgens tenminste 15 min in de wacht gehangen te hebben, heb ik het opgegeven. Een onbereikbare PostNL.
Na verschillende keren de bezorging bij het afhaalpunt te hebben uitgesteld, moest ik het pakket opeens binnen 2 dagen ophalen. Echter het pakket was niet aanwezig op het afgesproken afhaalpunt. Vervolgens werd het binnen 2 dagen geretourneerd naar de afzender. Ik vermoed dat het pakket niet verder is gekomen dan het logistieke centrum..
Gewenste oplossing
Zorg voor een ander afhaalpunt in ons dorp.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.