Klacht POSTNL: Geen afhaalpunt in ons dorp meer.

A.J. Bosman

Geen alternatief geboden voor een ander afhaalpunt.

Met ingang van 1 januari heeft het afhaalpunt in ons dorp de samenwerking met PostNL beeindigd. Terwijl dit niet blijkt op de site van PostNL zelf blijkt. Zelf ben ik veel afwezig om het pakket aan te nemen.
In de PostNL-app kan ik echter geen ander afhaalpunt aangeven en daarom heb ik telefonisch contact gezocht met PostNL. Na een ingewikkeld menu in de app met allerlei verwijzigingen naar de website, en vervolgens tenminste 15 min in de wacht gehangen te hebben, heb ik het opgegeven. Een onbereikbare PostNL.

Na verschillende keren de bezorging bij het afhaalpunt te hebben uitgesteld, moest ik het pakket opeens binnen 2 dagen ophalen. Echter het pakket was niet aanwezig op het afgesproken afhaalpunt. Vervolgens werd het binnen 2 dagen geretourneerd naar de afzender. Ik vermoed dat het pakket niet verder is gekomen dan het logistieke centrum..

Zorg voor een ander afhaalpunt in ons dorp.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    A.J. Bosman
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het afleveren van uw pakket niet correct is verlopen. Graag reageer ik hierop.

Aan de hand van de barcode heb ik kunnen achterhalen dat uw pakket op 10 januari afgeleverd is bij Office Punt aan de Hekven 2A te Breda. Wel vervelend dat u hier geen melding van heeft ontvangen en dat u dit niet kon achterhalen via track & trace. Intern heb ik een melding gemaakt dat de Jumbo aan de Past. van Spaandonkstraat geen afhaallocatie meer is. Dit is wellicht nog niet goed in ons systeem verwerkt. Mijn excuses hiervoor, we zullen dit zo spoedig mogelijk verifiëren en aanpassen in ons systeem.

Het pakket is op 18 januari retour gestuurd naar de afzender. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.